mandag 4. mars 2013

" Bordkort " til Bryllup


For en tid tilbake laget jeg en haug av disse til et bryllup.
Det er på en måte bordkortet, men det er stort ( A4, brettet i to på langs) og fungerte som en mappe, der de puttet inn forskjellig info om brudepar og bryllup.

Rammen rundt bildet er Spellbinder dies, jeg har selv embosset øvre halvdelen av kortet så dere kan jo tro jeg var lei cuttlebug, dies og embossingplater en stund.

All tekst har jeg printet ut fra data'n.
Hjørne, blomster og bånd er fra WOC.


Baksiden


Jeg laget vel 40 av disse, og det er mange metallhjørner, blomster og stæsj å lime på.....:-)
Var litt sår på fingertuppene etterpå.... Men jeg kom i mål...:-)

Gro

4 kommentarer:

Lisa Rasmussen sa...

Sikke et kæmpe stort projekt du har haft gang i men et fantastisk smukt resultat ;O)

Anne-Eddie sa...

Stilig!! Dette var et stort arbeide, men flott var det!! Klem fra Anne-Eddie :)

Irene sa...

Lekkert bordkort/informasjonsfolder! ♥

Kan tenke meg du var sliten etter vel gjennomført jobb.

Hva slags embossingfolder har du brukt? - den var fin.

Ida sa...

Utrolig lekkert, og for en jobb!:))
Godt gjort.
Ida