søndag 7. oktober 2012

Anonyme Timeglass - Del 4

Da er det klart for fjerde og siste oppgave i Anonyme Timeglass.


Jeg har laget en rund boks. Har brukt Spellbinder dies på topp og bunn.


Båndet er kjøpt på NILLE.


Alle stemplene jeg har brukt er fra Stempelglede.


Inni boksen har jeg puttet litt sjokolade og te.... :-)


Jeg har brukt spellbinder dies på pappen til posene og blomster fra WOC.


Da blir det spennende å se på alt det flotte dere har laget til Anonyme Timeglass, og hvor mange som har hengt med hele veien.... Gleder meg!

Gro


6 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe lekkert, Gro ♥

Ha en fin søndag!

Klem

Elizabeth sa...

Utrolig lekkert sett, Gro! Så vakkert med svart hvitt! Klem, Elizabeth

Anne-Eddie sa...

Nydelig!! De sjokoladene var jammen søte!! God søndag! Anne-Eddie ;D

Ida / Little sa...

Dette var virkelig lekkert Gro, du lager alltid så delikate og herlige ting! :) Og du inspirerte meg til og ta frem en stempelplate fra Stempelglede jeg kom på nå at jeg har på lur! :)) Takk for inspirasjon!

Klem Ida

Sol sa...

Åh.. Så Nydelig.. Lekkert med sort og grått.. Og stilig utforming på gaveposene.. så smart å bruke Spellbindersen til dette.. Lekkert og Gjennomført.. :o)

Synnøve sa...

Noe sååå nydelig!!!! Du er knallflink!! klem