lørdag 1. september 2012

DT Bidrag ProMarker Norge # 9


Tid for en ny utfordring hos ProMarker Norge.


Motivet jeg har brukt er fra Tiddly Inks, fargelagt med ProMarkers i disse fargene:

Hud - Tan, Dusky Pink, Blush og Light Fawn
Kjole og genser - Muted Pink, Blossom og Pale Blossom
Hår - Ivory, Caramel, Sandstone og Umber
Dress og Sko - Cool Grey 2,3,4 og 5


Sommerfuglen er stemplet på rosa ark, klippet ut og limt oppå en annen stemplet sommerfugl.


Denne bakgrunnen er laget etter inspirasjon fra Juli nr. av Ett Trykk.


Mønsterark fra Maja Design.


Ha en strålende dag!

Gro


10 kommentarer:

Veronique sa...

Så lekkert det var ♥

Synnøve sa...

For en nyyyydelig kort:) Elsker det motivet og måten du har fargelagt det på og så sååå fint med hjerte på bakgrunnen!!

Kari sa...

Jeg blir helt målløs av de nydelige kortene dine, også dette!

Anne-Eddie sa...

Kjempelekkert!! Nydelig fargesammensetning... Klem fra Anne-Eddie ;D

MonaV sa...

Du lager virkelig noen flotte kort Gro!

Askepott sa...

Nydelig kort, Gro. Jeg har jo også skaffet meg dette stemplet, - kanskje på tide å bruke det. Blir jo inspirert av alt det flotte du tryller fram. :-)

Nyyyt helga!!

Heidi sa...

Å himmel så lekkert dette kortet var.

Heidi:)

Eva Helen sa...

WOOOOW Fantastisk Nydelig!Fargelegging så utrolig flott!


Lurer på hvordan du tar bilde?bruker du flere lamper osv?Syns bildene dine er så flotte!jeg bruker digital kamera.

Klem Fra Eva Helen

Kerttu sa...

ÅÅh for et nydelig bryllupskort i fine farger:)

Aina sa...

Åååå, så nydelig dette var!