mandag 2. januar 2012

Shabby Chic


Dagen før nyttårsaften var jeg en tur hos Mia og laget noen kort. Ingunn var også der og vi tre satt og røra til langt på natt.... Kjempekoselig.....


Tekststemplet på dette kortet er fra Storyteller.
Metallet under teksten er malt hvit med dabber.
Jeg har også hatt hvitt i kantene på kortet og bildet.


Blomster fra WOC og bånd fra Panduro.


Sommerfuglene er klippet ut fra Pion Design ark.
Husker ikke hvor mønsterarket jeg har brukt er fra, men det under bildet er Pion Design.


Bildet er fra et klippeark, men jeg husker ikke om det er Pion Design det og eller noe annet....
( Må være alderen... ;-))

Til helgen blir det Bikuben og scrapping heile dagen!!! Juhuuu!!! :-)

Gro





9 kommentarer:

MonaV sa...

Noe så nyyyydelig!!!
Du lager de mest delikate og flotte kort:)

Anne Bente sa...

åh...... hvor er den dog bare nydelig

klemmmm

Veronique sa...

Herlig kort :)

Misunnelig på deg som skal til Bikuben til helgen :(

Klem

Junhild sa...

Skam fint!! Alt var bare helt utrolig tøft:)

Carina sa...

WOW så fin.Du är min stora idol.Älskar det du skapar!

Anna sa...

Åh så fint!!!
Kramis

Anne-Eddie sa...

Aldeles nydelig !! Vakkert med den hvite dabberen du har brukt, til og med sommerfuglene er blitt vinteraktige!
Det kan se ut som kvelden dere hadde sammen ble en kreativ kveld/natt!! Klem fra Anne-Eddie :)

Maritha sa...

ÅHHHH ett helt underbart vackert vintage kort!! =)

Kram Maritha

Kjersti sa...

Et delikat og nydelig vintage kort! Herlige farger du har brukt her:)
Klem Kjersti