lørdag 29. oktober 2011

"Metallkokebok"


Jeg har lenge hørt om denne metall tapen, uten egentlig å vite helt hva det er , men her om dagen var jeg innom Ninas fantastiske blogg og fikk se den flotte boken HER.
Ut å kjøpe metalltape!
Har hørt de har det på Biltema, men det er ikke noe Biltema i Holmestrand ennå, så jeg dro på Byggmakker, kjøpte en dritdyr metalltape og da jeg kom hjem viste det seg at den var altfor tykk til dette bruket.
Har også hørt at det går an å bruke aliminiumsfolie, og siden jeg ikke gadd å kjøre til Tønsberg eller Mjøndalen, så ble det det.
Men jeg synes ikke det var så veldig enkelt....
Men det ble nå iallefall en bok ut av det.


Er vel ikke så mye å skrive om denne egentlig, har jo ikke brukt annet enn aliminiumsfolie
lim og svart maling.
Og selvfølgelig noen bokstaver fra Silhouetten, en kakeserviett, grungeboard fra TH og noe annet småtteri fra Nille.



Nå er det bare å få kommet seg avgårde å få kjøpt noe skikkelig tape!
Tror det er litt enklere, så iallefall veldig lett ut på en film på You Tube.... :-)

Ha en strålende lørdagskveld!

Klem, Gro







8 kommentarer:

Christine Edvardsen sa...

Herregud så sinnsykt flink du er!!! Blir helt matt jeg:)

Anja´s kortkreasjoner sa...

WOW Du er rå Gro :) og denne fikk du noe helt enormt bra til :) må du virkelig lage flere av og
klemm
PS: elsker den lekre rammen

Bente Årstad sa...

Denne var bare lekker:)

Nina Macaulay sa...

Oi se her Gro!!
Så flott boken din ble, og så lurt på en kokebok, da kan man bare tørke den om det blir tilsmusset :O)
Jeg har ikke prøvd med aluminiums folje før, kan tenke meg at det er litt mere vrient. Men så utrolig bra resultat du har alikavel fått til :O)
Takk for at du linket til meg, det var snilt gjort :O)
God Lørdags kveld!
Klem Nina x

Anne-Eddie sa...

Knallflott! Råtøft!!
Det ser iallefall ut som du har fått til dette. Synest det ser dritvanskelig ut...
Klem og go søndag fra Anne-Eddie :)

Mim... sa...

Wow denna blev ju urläcker!!
Ha det gott...

Trollkatta sa...

Dette ble bare utrolig flott!!! Ble virkelig inspiret. Må nok ta en tur på Biltema, klem fra Karin :-)

Kari sa...

Rålekker rett og slett!
Den ser skikkelig antikk ut! Dette fikk jeg lyst til å prøve.....Løp (til Biltema) og kjøp...!