søndag 30. oktober 2011

Julekort


Nok et julekort!
Her har jeg brukt en av mine favoritt bretteteknikker som du finner mal på HER.



Motivene jeg har brukt er fra Magnolia, fargelagt med Promarkers.


Og tekstene er fra North Star Stamps.



Ellers her jeg brukt blomstter fra WOC og Kort og Godt, puncher fra MS, dies fra Spellbinders, ark fra Pion Design og Papirgleder.


Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:

Sukkersøtt - blonder, blomster, glitter og charms.
Just Magnolia - Merry Christmas.

Klem, Gro









14 kommentarer:

Anne H. sa...

Åååå - så nydelig julekort!
Nydelige malte motiver og så stilig det ble med de mini-Magnoliane på siden! Fine farger og detaljer.
Takk for at du deltar hos JM/HS denne uken.
Ønsker deg en fortsatt god og kreativ søndag!
Klem, Anne

Vingesus og Julebrus sa...

Fantastisk! Akkurat MINE julefarger!!! Natur, hvitt og rødt!! Nydelig kort Gro!

Jeg har sydd hjerter i dag - koselig å holde på med symaskinen: )

Fin søndagskveld til deg! KLEM!

Unknown sa...

Et absolutt nydelig kort du har laget!

Mim... sa...

WOW vilket läckert kort, så snyggt med Tilda i olika storlekar.
Ha det gott...

katesacraftybugger sa...

wow a truly stunning card,thanks for joining us at I ♥ promarkers this week

Tuppenshobbyblogg sa...

Å lekkert !!!
Nydelig pyntet og lekkre papirer.Så flott med mange små Tildaer på kantene.Den store sløyfen var toppers.
Klem Kjersti ;o)

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott kort. Nydelig fargelagt. Denne bretteteknikken har jeg prøvd meg på jeg og, det blir så "kronglete" å pynte inni...
Klem fra Anne-Eddie :)

Bente Årstad sa...

Å dette var nydelig og likte godt den måten du hadde brukt ostekluten på:)

Gro sa...

Så vakkert julekort du har laget. Liker veldig godt fargeleggingen din ;o)
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

Klem :o)

Hobby Musician Keyboard sa...

Dear Julekort,
your detail is just Lovely and so fantastic, creative and so beautifully done. I love it. I enjoyed the visit on your site. Many thanks for your beautiful inspirations!! Please visit my Blogspot. Many hugs from Marina.

Astrid sa...

Et nydelig julekort i lekker bretting:-)) Så lekker fargelegging av motivet.
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
Lykke til!!

Klem Astrid:-)

Hildegunn sa...

Virkelig nydelig kort, herlig at du har brukt både stort og små like stempler.

Takk for at du deltar hos Sukkersött!
Klem

Marianne-db sa...

Dette er så utrulig fint :-) Stilig med like motiver og ble kjempeflott med den store sløyfa!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uka!

Klem, Marianne

Anne sa...

My god Gro....noe så vakkert:)

Så herlig kort, så herlige farger, så herlig pyntet og så flott fargelagt.....Om det skulle banke på døra di en kveld, og det står ei desperat dame på utsiden som trygler om kortkurs...Ikke vær redd, det er bare meg;)

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra Anne:)