søndag 23. oktober 2011

Julekort


Her har jeg beukt papir fra Pion Design, Tekststemplene er fra North Star Stamps, stempler i hjørner fra Stempelglede, har brukt MS punch på snøkrystaller og perler fra Kort og Godt.


De føotte metallsnøkrystallene husker jeg desverre ikke hvor er fra.... :-)


Dette er mitt bidrag til utfordringen hos Kort og  Godt - tekst som hovedmotiv.

Som sikkert alle vet, så er det bestandig alt for mye som skal gjøres, og alt for dårlig tid til å gjøre det på, men i dag skal jeg kun gjøre en ting: LAGE KORT..... :-)
Har jo kjøpt meg Flex markers som ikke jeg har fått prøvd engang pluss en del annet nytt, så nå gleder jeg meg til å bure meg inne i hula mi....

Ha en strålende søndag!!!!

Klem, Gro



5 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Å, så nydelig...
For en vakker tekst. Nydelige sarte farger, alt bare vakkert!
Klem fra Anne-Eddie :)

Bente Årstad sa...

Et kort helt i mine favorittfarger og det stempelet har bare en så nydelig tekst:)

Mia sa...

Et vakkert kort :)

Klem Mia

Jorunn sa...

Et nydelig kort! Herlige farger og tekst. Lekkert pyntet med snøkrystaller :)

Sol sa...

Åh.. Dette er Nydelig!!.. Lekkert at Teksten er hovedmotivet.. Nydelig Pynt og Flott satt sammen!!..

Det ble rålekkert!! :o)