mandag 20. juni 2011

Blodharry roadtrip til søta bror.... :-)


Jeg og Mia har vært på roadtrip i helgen.
Vi dro fra Sande med friskt mot klokka 04.00 natt til lørdag.
Ankom Knalleland i Borås 09.00. Altså en time før butikkene åpnet....hihi...
Første mål var selvfølgelig Magnolia butikken. ( Heaven, som jeg velger å kalle det... ;-) )


Kjøpte masse ark og stempler og ting og tang som sånne som oss har bruk for.... ;-)
( Et par av tingene på bildet er fra Panduro, måtte jo innom der og... )

Senere på dagen dro vi til hotellet i Borås, og kikket litt rundt i Borås sentrum.
Kjempekoselig by men dårlig vær.... :-(




Dagen etter dro vi til Ullared!


Og vi fikk jammen shoppa store mengder der og.....
Et lite utvalg:



Vi har vært innom loppis:


Forhåpentligvis får jeg pusset litt og gnikket litt på dette og laget noe riktig så fine greier etterhvert....

Vi var selvfølgelig innom Nordby og Svinesund på vei hjem også, så alt i alt har jeg nok brukt opp feriekvota for i år... Godt jeg ikke skal på noe særlig mer ferie...hihi...
Men, shopping er utrolig gøy og vi har hatt en helt super tur.

Akkurat nå har jeg mest lyst til å sette meg rett ned og lage kort, men det må desverre vente litt.
Har en del andre ting som må gjøres først...
Jeg har endelig fått fikset data'n min iallefall og det var en stor lettelse.
Den har vært helt umulig lenge, og blitt værre og værre.... Så nå kommer jeg nok innom å kikker litt i blogger og kommenterer litt etterhvert.... :-)

Ha en strålende kveld!

Gro










7 kommentarer:

Anne sa...

Du har virkelig vært i Heaven du!! Må jo være paradis å komme inn i den butikken! Jeg bare SKAL dit en gang altså:)
Og for en herlig shopping du har gjort!!
Herrrrrlig!

Ha en fin sommer videre:)

Sylvia sa...

Skulle mer enn gjerne vært med på den turen!! hihi.
Ser ut som om dere har fått svidd av noen kroner ja:-))
Så idyllisk og flott det ser ut i Borås!!
Kanskje det blir sommerens feriemål??

Ha en fortsatt fin kveld!
Sylvia.

Mim... sa...

Oj Oj vilken shopingrunda!
Ha de.....

Ida sa...

Jeg har også vært der, men skulle gjerne vært en tur til!:)) Helt herlig!
Så utrolig masse lekkert du har shoppet, både her og der.:))
Ida

Jorunn sa...

Så mye fint du har kjøpt! Jammen var dere tidlig oppe også - men det var helt sikkert verdt det :) Skulle gjerne vært i den Magnoliabutikken, kunne nok fort brukt opp et feriebudsjett der ja ;)

Veronique sa...

Jeg er så misunnelig på deg som har vært både på Magnolia butikken og Ullared.......har du sett Boris, Morgan eller Ola-Conny?

Utrolig mye fint du har kjøpt :)

Klem!

Anonym sa...

Litt av en shopping dag! Kjempe-mye fint du har handla da:)))
T