søndag 7. november 2010

Stampartic - November


Novemberutfordringen hos Stampartic er å lage et julekort med masse glitter - jo mer jo bedre.... ;-)



Jeg har laget et brettekort etter en mal jeg fant HER.



Snømannen er fre Serendipity - Snowman with birdhouse.
Den er fargelagt med promarkers.
Og jeg har hatt glimmermist på den.
Rammen har fått en omgang med perfect pearls.



Snøkrystallene er embosset med gull og glitter.....
Både rammen og snøkrystallene er kuttet ut på Silhouetten.


Tekst fra Stempelglede, og rundt teksten har jeg hatt glitterlim.



Kristornstemplene er også fra Stempelglede, embosset med gull og glitter.



Jeg var som sagt på et lite treff i går, og fikk laget en hel del, så det blir nok mer fra meg utover dagen, men før det må jeg gjøre litt fornuftige ting..... ;-)

Ha en strålende dag!

Gro.



3 kommentarer:

Helene sa...

Liker kortet ditt!! Gøy å lage ett som mottakeren kan ha stående fremme :-)

jannes hobbykrok sa...

Glitrende lekkert!
Den snømannen er så kjempesøt!Nydelig kort!
Klem,Janne

SasSa sa...

Oboy LOVE your card. Så mycket läckert glitter!!! *GILLAR*
Underbar stämpel och upplägg.
Tack för att du deltar!
Med vänlig hälsning SasSa