søndag 21. november 2010

Dåpskort

Hele denne helgen har jeg vært på julemarked på prestegården i Sande.
Utrolig koselig.
Og for et fantastisk julevær det ble, med snø og greier.....
Kan det bli bedre.....? :-)

Har ikke mye tid til kortlaging om dagen, men her kommer et kort jeg laget forrige uke.
Dåpskort til en gutt.


Arket jeg har brukt her er fra Magnolia og tekstempel fra Norsk Stempelblad....





Blir nok litt rolig på kortlagingsfronten neste uke også, men så setter jeg i gang med julekortene for fullt, for nå har jeg ikke mange igjen.....Og jula nærmer seg..... ;-)

Ha en fin kveld!

Gro


3 kommentarer:

Vingesus og Julebrus sa...

Kjempefint!!
Du, lurer på om det er mulig å bestille et par votter til Linus på halvannet år fra deg. Finner ikke noen gode strikkede/tovede votter noen steder, og jeg har ikke sjans om å strikke noen selv. Bare et spørsmål - absolutt helt ok hvis du sier nei!

Klem!

Liv Johanne sa...

For et nydelig dåpskort!

Lene Aase sa...

så vakkert og elegant dåpskort, herlig mønsterark du har brukt!
Klem fra Lene:)