mandag 15. november 2010

Bursdagskort


Det er litt stille fra denne kanten om dagen...... Men det betyr slett ikke at ikke jeg er kreativ! :-)
Driver å lager masse greier til et jule marked som er neste helg.
I tillegg planlegger jeg 40 års lag..... Flere dager til ende..... Må feires veit dere.... ;-)
Og jeg har fått en del bestillinger på kort som jeg akkurat er ferdig med.....
Dette er et av dem....
Resten kommer senere.


Stempelet jeg har brukt her er fra Kort og Godt.
Bakgrunnsteksten på ramma er fra Stempelglede.



Kjøpte meg jule cd'n med Dolly Parton og Kenny Rogers i dag. Fineste jeg veit.
Måtte bare høre litt på den nå..... ( Veit det er lovlig tidlig... ;-) )

Nei, nå må jeg gå og trene. Har en brusk i ryggen som er blitt ødelagt og en stor skiveprolaps i tillegg, så nå må jeg jammen i meg trene styrke 3 ganger i uka! Og er det noe jeg virkelig ikke liker så er det sånn trening. Hadde mye heller gått ti mil i skauen!
Men, må man, så må man.....:-)

Ha en strålende kveld!

Gro



Ingen kommentarer: