søndag 31. oktober 2010

Julegaveeske


Nok en julegaveeske.....
Denne har jeg laget etter en mal jeg fant i det nyeste Magnolia bladet.
Den var enkel å lage og ble riktig så stilig..... ;-)


Med denne esken deltar jeg i to utfordringer:
Anonyme Scrappere - Rødt er tabu!
Og
A Spoon Full of Sugar - Die cutting/punches.




Motivet er fra Serendipity, fargelagt med promarkers.



Og han er jo såååå søt denne snømannen!
Jeg har endelig fått kjøpt han jeg og...... :-)



Jeg har også laget en tag til denne boksen.
Tekststemplet på den er fra Kreativ Hobby.

Og til slutt noen detaljer:







Ha en strålende kveld!

Gro

12 kommentarer:

Hege sa...

Kjempelekker, Gro!!! Jeg har bare så vidt fått det nyeste Magnolia-bladet i hus, men har registrert at det finnes mal på denne esken. Kommer nok til å prøve meg på en sånn nærmere jul!!!

Den snømannen din må da være verdens søteste!?!?

Klem Hege

anita sa...

kjempefin eske, en herlig snømann, å så mange lekre detaljer. Du er kjempeflink. Ha en fortsatt fin søndagskveld. Anita

Hege sa...

Så fin eska di ble!!
Jeg har også laget en slik, synes de var såå søte:)
Ha en fortsatt fin helg, klem:)

Gro sa...

Nydelig eske. Tror den snømannen må være den fiiineste og koseligste som finnes.
Klem :o)

Trine Pedersen sa...

Utrolig lekker gaveeske. Nydelige farger. Den snømannen var bare så flott. Har bladet, så kankje jeg prøver meg på en sånn. Ble i alle fall veldig inspirert av din eske.

Ha ei fin uke!

Klem, Trine :)

Anne Bente sa...

åh,,,, hvor er det dog en vidunderlig æske du der har lavet
klemmm

Anette sa...

WOW - lekkert!!!

Mim... sa...

Helt UNDERBAR julask!!
Ha det bra.

Anne sa...

For en flott eske, herlig motiv og nyydelig pynt! :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.

Trine Lise sa...

Urolig vakker eske. Ren julenytelse :)
Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

Camilla sa...

Ah, så nydelig!
Stilig boks, som en karamell!
Snømannen din var så søt, hele boksen var perfekt!
Takk for ditt bidrag til AS!
:D

Marianne sa...

Noe sååå vakkert da !!! Eksepsjonell fargelegging og et vell av flotte detaljer