fredag 11. juni 2010

God helg!


Ville bare ønske alle en riktig god helg!
Siden det begynner å bli virkelig dårlig på kortfronten, måtte jeg sette inn et bilde av rosene jeg kjøpt i dag istedet.....
Det er deilig å komme hjem på fredag til et forholdsvis ryddig hus og pynt opp med litt blomster.
Og i dag er det skikkelig pysj / rødvinsvær her i Holmestrand.
Jeg har brukt noen timer nå på å redigere filmer som jeg selv har tatt til å bli en fantastisk flott en, som skal bli en gave.....
Problemet er at jeg aldri har gjort sånnt før, og sliter litt...... Så i fare for å pådra meg noe hjerteproblemer eller høyt blodtrykk, må jeg nå ta en pause......
Regner spruter ned ute, jeg har allerede pysjen på, skal sjenke litt rødvin i glasset og kooooose meg med en film....... :-)

Ha en strålende helg!

Gro

5 kommentarer:

Mim... sa...

Håller med just nu är det hagen pyssel som gäller, men här har det regnat hela veckan.
Ha en trevlig helg.

Trine Pedersen sa...

Hørtes veldig koselig ut med pysj og rødvin. :) Det kan trengs her nord også for her er det ikke noe sommervær enda.

Ha ei riktig god helg!

Klem, Trine :)

Liv Johanne sa...

Det var da ingen dårlig ide å sette inn bilde av rosene, det ble veldig bra!
Ha en koselig helg, og lykke til med redigeringen

Lenas kort sa...

Nydrelige roser :-) Pysj og rødvin hørtes ut som bra kombinasjon :-) God helg, Gro :-)

Pinklady 68 sa...

Høres ut som en veldig fin lørdag når regne plasker ned ute:-) Nydelige roser!!
Ha en fin kveld! Klem Laila.