fredag 20. november 2009

Stampartic Second Challenge - November

Stampartic's challenge går ut på å lage et rosa julekort.
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle komme til å lage et rosa julekort... :-)
Rosa er vel den fargen som har minst med jul å gjøre for min del....
Men jeg ser jo i disse utenlandske bladene jeg kjøper, at det er veldig populært der....
Men nå har jeg laget et, og kommer nok ikke til å lage fler rosa.... :-)






Det nydelige motiv stempelet fikk jeg av Merethe til bursdagen min, og det kommer fra gcs Art Stamps.
Tekststempel fra Ladybug.

5 kommentarer:

Fru Sju sa...

Dette var et skikkelig koselig julekort,selv om det var i litt "feil" farger.Du burde faktisk lage fler rosa kort ;)

Christine.

Gro sa...

Men det ble jo virkelig et vellykket rosa julekort, helt nydelig, rett og slett.

Ha en flott helg :o)

Tone sa...

Rosa høres helt feil ut, enig med deg der, men jammen ble kortet ditt lekkert!!! God helg:)

Liv Johanne sa...

Du verden, dette kom du deg godt ut av, he,he...
Vi har nok ganske lik smak når det gjelder farger ja, jeg har aldri laget rosa julekort, men dette ble gør-lekkert!! Det er det som er kjekt med utfordringer, man blir litt "tvunget" til å tenke nytt...

Unknown sa...

Såå nyydelig kort!!
Herlige detaljer og design!
Syns du har fått til et nydelig rosa julekort!

Takk for at du deltar!

Klem,
jorunn