søndag 4. oktober 2009

Stempler

I dag har jeg ikke laget et eneste kort..... :-)
Men jeg har gjort noe veldig fornuftig, nemlig ryddet og vasket og fått orden på alle stemplene mine.
Og vasket alle saksene.....
Det hender det går litt over stokk og stein med sånne ting... :-)







 Skikkelig orden i rekkene her nå altså...... ;-)
Har til og med skrevet utenpå hver perm hva den inneholder. Før måtte jeg lete igjennom alle før jeg fant den rette.... :-)




Er egentlig sjeldnere og sjeldnere jeg kjøper monterte stempler. Er så mye drass å ta med seg når vi samles rundt omkring. Mye enklere med de umonterte.
Hadde forresten en liten opptelling av hvor mange stempler jeg egentlig har og det var 677 sånn ca....
Enda må jeg ha fler..... ;-)



Disse to kjøpte jeg på gata i Notting Hill...
Skikkelig gamledagse metallstempler.
Litt vanskelig å stemple med, du må ha et litt mykt underlag.
Men de er kjempefine, skulle jo bare hatt hele alfabetet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlig da! Og så mange stempler!! Søstera mi hadde litt fritids en dag og begynte å telle mine stempler... Litt mindre en deg da, har rundt om hundre jeg..:D Jeg er heller ikke noe glad i de monterte stemplene, er så store liksom. Føler de er litt vanskelige å beregne..:D
Ha en fortsatt super kveld!
klemmer fra Ida:o)

Liv Johanne sa...

Oj, for en orden! Har tittet rundt i bloggen, og det er veeeldig mye fint her! -og for noen fotografier fra skogsturen! Er veldig interesert i foto selv,-så her titter jeg innom igjen :-)
Ha en fin uke!

Vingesus og Julebrus sa...

Hei igjen, du også! Takk for hyggelig hilsen!

Netsen 700 stempler?!?! WOW. Å ha de umonterte i perm var jo helt genialt.
Selv om det ikke er noe greit med søvnproblemer, så er det jo okey at du får noe kreativt utav det!

Sverigetur ble det, men det hølja - den eneste dagen de siste to ukene - typisk nok, så loppemarked ble det ikke. Det var kaldt og guffent. De står der nesten hele året så vi får ta det neste gang.

Fortsatt fin søndag.

:-)

Hege sa...

Herlig Gro:) Det gjør seg med litt vasking og rydding i sakene innimellom også.. og da er det jo mye koseligere å sette seg ned en annen dag og finne ting i sin skjønneste orden!

Det må være en drøm å ha så mange stempel, bruker du alle egentlig?

Ha en fin kveld og ei kreativ uke:)

Klem Hege