lørdag 29. august 2009

Nå er jeg stygt redd for at det blir en stund til neste gang jeg får laget kort..... :-(
Skal på marked i Haugesund snart sammen med Mia og da skal jeg i tillegg til kort, ha med votter og sitteunderlag, så jeg må strikke for harde livet..... :-)
Og det markedet er selvfølgelig akkurat samtidig med et i Sande som vi har vært på før, så der får vi ikke vært i år.... :-)
Men jeg har aldri vært i Haugesund, eller på de kanter av landet, så det gleder jeg meg til.... :-)
Etter det bærer det ei uke til Tyrkia, hvor jeg og ei venninde skal ligge rett ut på stranda og slappe av og kose oss masse.....
Men så, dagen etter jeg kommer hjem har vi planer om å ha et lite treff, vi som holder på med dette her omkring, så da blir det nok fart i produksjonen igjen vil jeg tro.... :-)
Hei så lenge!
Gro

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei igjen!!;D
du som skal til Haugesund må ta deg en tur innom scrapekjelleren!!! bor ca. 10 min fra byen, så her er jeg fast kunde;D! knall koslige folk og masse fint! kan gå i timesvis å bare kikke jeg...:D når det gjelder å legge til link.. jeg slet med det samme jeg også! iriterende! men fant ut av det til slutt;D... du har vel vært inne på sukkersøt og levert inn bidrag?? (mener jeg har sett deg der..) uansett, du bruker akkurat den samme linken som du bruker når du leverer inn:o) kopier den, fjern + -tegnene, skriv inn nettadressen og "din tekst" (navnet på bloggeren som du vil legge til;D). Det står beskrivelse på sukkersøt om hvordan du legger inn en link, gjør som det står der;D Hvis du fortsatt ikke får det til, spør meg igjen så skal jeg forklare bedre;D Klemmer fra Ida:o)

Gry-Heidi sa...

Ååå, dette hørtes helt herlig ut da :) Kos deg masse både i Haugesund og i Tyrkia :o)

Klem :)

Mia sa...

Hei vennen :)
Haugesund, Sandbekkenen marknad og scrappekjelleren here we come!!!!!
Gleder meg masse til ferie med deg Gro. Vi skal nok få mange kreative inspirasjonskilder på det flotte vestland. klem